Log in

View Full Version : Problem Solved


SassySRT
10-24-2019, 11:14 PM
Ok, my cars been acting up....we took it over to senior justin's house (the mechanical guru) changed the plugs and wires out which btw the plugs that were in there were gapped to 50+ and in there tighter then a frogs ass (dont know how tight that is? ask Brandon I'm sure he'd know) no thanks to the dodge stealership btw. So justin slaps on the boost leak tester and low and behold there was a leak the size of a pornstars vagina on my hot-side pipe.
All is fixed, no more bucking and jerking (damn it :lol:) thanks to justin, he did a awesome job :thumb:

http://i21.photobucket.com/albums/b282/SassySRT/Justin.jpg

AJ Quick
10-25-2019, 01:34 AM
I have that shirt.

HoTSauZe
10-25-2019, 02:49 AM
Awesome glad to hear she or he is running right :thumb:

SassySRT
10-25-2019, 07:49 AM
Awesome glad to hear she or he is running right :thumb:


:rofl: She

punkrokdood
10-25-2019, 08:23 AM
good to hear :thumb:

and i don't really know how tight a frog's ass is... i can't see the asshole, but the terds are fairly good sized when compared to the size of the frog

westup
10-25-2019, 11:08 AM
*takes a bow* Thank you all, im happy to help my fellow post whores.

yes that was the BIGGEST boost leak i seen so far. the clamp wasnt even tight on the hotside LMAO.

glad its cool now...

geekmonster
10-25-2019, 11:57 AM
now sassy can own hondooo's in lake elsinwhore!!!!! don't forget the hazzard lights!

SassySRT
10-25-2019, 12:01 PM
now sassy can own hondooo's in lake elsinwhore!!!!! don't forget the hazzard lights!

I could do that before bish! :rofl:

el_jefe
10-25-2019, 12:08 PM
I have that shirt.


I don't, and I have been buying shit from them for years. :owned:

geekmonster
10-25-2019, 12:08 PM
thats sad (for the hondooos) if you can beat them with a gapping porn star boost leak. you get all new wires sassy?

SassySRT
10-25-2019, 12:30 PM
thats sad (for the hondooos) if you can beat them with a gapping porn star boost leak. you get all new wires sassy?

Semi new stock wires that Justin had laying around. Less then 1,000 on em. He also found that the rubber elbow joint that connects the pcv vaule to the tubing was just about ready to split all the way thru.

|